K.K.K

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Võta meiega ühendust telefoni teel +372 65 59 165 või e-maili teel info@kingitus.ee

Kuidas osta meie kingitusi?
1. Valige välja sobiv kingitus, vajutage nuppu "Osta" ja Teid suunatakse ostukorvi;
2. Kui Teil on kinkekaart või sooduskood, siis sisestage see selleks ettenähtud lahtrisse. Vajutage "Edasi";
3. Sisestage enda andmed: nimi, telefon, e-post (ei kajastu hiljem kinkekaardil);
4. Valige makseviis, kuidas soovite kinkekaardi eest tasuda;
5. Valige kohaletoimetamise viis, kuidas soovite kinkekaarti kätte saada;
6. Soovi korral sisestage tervitustekst (sisestades selle ostukorvis tuleb tekst kinkekaardile trükitud kujul, hiljem on võimalik tervitustekst kinkekaardile ka ise käsitsi kirjutada). Vajutage "Edasi";
7. Ostukorvi viimases etapis saate üle kontrollida oma andmed ja nõustudes lepingu tingimustega oma tellimuse kinnitada.
Millised meie kingitused välja näevad?

eKingitus (saadetakse 1 minuti jooksul e-mailile välja printimiseks):

Kinkekaart + ümbrik (saate järgi tulla Viru, Rocca al Mare, Kristiine, Ülemiste, Lõunakeskuse kingipoodidesse ning Jardinitesse, tellida kulleri või postiga):

 

Kinkekaart +kinkekarp (Kui soovid, et kingitus näeks välja veelgi parem ja erilisem, on Sul võimalus osta juurde ilus
kinkekarp):


Kinkekaart (Ostes elamuse Viru, Rocca al Mare, Kristiine, Ülemiste, Lõunakeskuse kingipoest ja Jardini Kingitus.ee esindustest), saad spetsiaalselt jaekaubanduse jaoks trükitud atraktiivse kinkekaardi):

 

Kelle nimi ja aadress tuleb sisestada ostukorvis?

Ostukorvis tuleb sisestada kingituse ostja andmed. Kui soovid, et kingitus saadetaks otse kingisaajale, tuleb tellimuses sisestada vastavasse lahtrisse kingisaaja andmed.

Kuidas ma kingituse eest maksta saan?

Tellimuse eest saab tasuda kasutadades Swedbanki, SEB, Nordea ja Luminori internetipanga teenuseid, pangaülekandega, sularahas ning läbi PayPali. Samuti on Sul võimalus kasutada krediitkaardiga tasumise võimalust, mida pakub Paysite Cash, Nordpay Financial Limited. Klienditugi.

Meie Viru, Rocca al Mare, Kristiine Keskuse, Ülemiste ja Lõunakeskuses asuvates müügipunktides saab arveldada nii sularahas kui ka kaardiga.

Kuidas vahetada kinkekaarti?
Teil on võimalus oma kinkekaart vahetada uue elamuse vastu meie kodulehel.
Valides elamuse mida jõuaksite kinkekaardi kehtivusaja sees ära realiseerida.

Selleks:

1. Valige välja sobiv kingitus/-ed ja lisage ostukorvi.

2. Ostukorvi 3. etapis (maksmine) küsitakse sooduskoodi/reserveeringu koodi.

Sisestage sinna oma kinkekaardi reserveeringu kood ja vajutage nuppu „KASUTA KOODI“. Kui Teil on mitu kinkekaarti, siis enne igat sisestamist peate vajutama nuppu "KASUTA KOODI".

Süsteem arvutab kingituse hinnast maha Teie kinkekaardi väärtuse, või kui väärtus on suurem, tuleb Teil vahe kinni maksta.

3. Edasi valige kinkekaardi kohaletoimetamise ja maksmise viis ning täitke vajaminevad lahtrid.

NB! Kinkekaardi vahetamisel kehtivusaeg ei pikene ja jääki ei jää.

Kas ma saan ostmisel ka firmale arve?
Jah, arve tegemiseks tehke ostja andmete juures linnuke kasti „Soovin arvet firmale“ ja täida vajalikud väljad.
Mis on "Ausa hinna garantii"?

Garanteerime, et meie kodulehel olevad hinnad on võrdväärsed teenusepakkuja hindadega!

Meie lubadus

Kui:

  • Olete ostnud meilt elamuskingituse ja märkate, et teenusepakkuja pakub antud elamust enda kanalites odavama hinnaga*;
  • Olete meid sellest teavitanud vähemalt 14 tööpäeva jooksul peale kingituse ostmist;
  • Teie informatsioon on meie poolt kinnitatud;

           siis saate eelnevalt ostetud elamust nautida tasuta!

* Teenust peab osutama sama teenusepakkuja, kelle elamusi vahendab Kingitus.ee. Teenusepakkujal on õigus pakkuda soodus- ja kampaaniahindu vastavalt hooajale, allahindlusi lastele, püsiklientidele, õpilastele, pensionäridele, gruppidele jms.

Elamuste pakkujatel hinnad odavamad? Kontakteeruge meiega ja nautige elamusi tasuta!

NB! Ausa hinna garantii ei kehti meelelahutustele välismaal, seoses vahetuskursside kõikumisega ning majutuspakettide puhul, millede hinnad muutuvad vastavalt hooajale.

Vajad kiiresti kingitust? Vali eKingitus!

eKingitus on kinkekaart valitud meelelahutusest PDF-formaadis. Sul on võimalik see välja printida A4 formaadis paberile ja kohe edasi kinkida.

Täites tellimisvormi valige kohaletoimetamise viisiks "eKingitus" ja makske läbi internetipanga ning me saadame Sulle eKingituse e-posti teel 1 minuti jooksul!

Mis aja jooksul kingitus kohale jõuab?

eKingitus – saadetakse e-posti teel 1 minuti jooksul;
Tulen ise järele Viru, Rocca al Mare, Kristiine, Ülemiste, Lõunakeskuse või Jardin Lillepoodi Tallinnas, Pärnus, Raplas, Tartus ja Keilas – 1-2 minuti jooksul
Kuller üle Eesti – 1-2 tööpäeva jooksul. Tehes tellimuse enne kella 16.00, tuuakse kingitus kohale Tallinnas järgmisel päeval, mujal Eestis ülejärgmisel tööpäeval.;
Omniva pakiautomaat – kohaletoimetamine 3-5 tööpäeva jooksul;
Omniva – kohaletoimetamine 2-3 tööpäeva jooksul.

Miks ma ei saanud kätte eKingitust, kuigi kodulehel on kirjas, et see jõuab minutiga kohale?
On võimalik, et Teie e-mail kingitusega läks postkastis "spam" või „pakkumised“ lahtrisse, mitte tavaposti. Kõige kiirem viis leida kõik meie poolt saadetud kirjad on panna otsingusse „kingitus.ee“.
Kui kaua kinkekaardid kehtivad?

Kingisaajal on aega 3 aastat, et oma unistused täide viia - üks aasta kinkekaardil väljatoodud elamuse kogemiseks ning lisaks kaks aastat, mil kinkekaart toimib samaväärse rahalises väärtuses kinkekaardina - seda saab vahetada kõikide meie valikus olevate elamuste vastu!

Loe lähemalt siit: https://www.kingitus.ee/kehtivus/

Kuidas kasutada Kingitus.ee rahalises väärtuses kinkekaarti?

1. Valige välja sobiv kingitus/-ed ja lisage ostukorvi.

2. Ostukorvi esimeses etapis küsitakse sooduskoodi/reserveeringu koodi. Sinna sisestage oma kinkekaardi reserveeringu kood ja vajutage nuppu „kasuta koodi“. 

Süsteem arvutab kingituse hinnast maha olemasoleva kinkekaardi väärtuse. Kui uue kinkekaardi väärtus on suurem, tuleb vahe kinni maksta, odavama kingi puhul vahe ei tagastata.

3. Edasi saate juba valida kinkekaardi kohaletoimetamise ja maksmise viisi ja täita vajaminevad lahtrid.

 

NB! Kinkekaardi vahetamisel kehtivusaeg ei pikene!

Kuidas kasutada kinkekaarti välismaisele elamusele?
Broneeringu tegemiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega info@kingitus.ee või 6559165. Klienditeenindus võtab ühendust välismaise partneriga ja saab neilt kohaliku kinkekaardi, millel on vajalikud teenuspakkuja andmed.
Kuidas valida kingituspakist elamust?
Minge lehele kingitus.ee/lisainfo ja sisestage kingituspaki kood ning oma emaili aadress. Siis avaneb võimalus valida kingitus. Kui olete ühe elamuse valinud, kuid pole veel broneeringut teinud, siis saate oma otsust muuta valides uue elamuse.
Kuidas elamust broneerida? Kust leian sobivad ajad ja teenuspakkuja kontaktid?

Kinkekaardilt leiate unikaalse koodi "reserveeringu kood". Antud kood tuleb Teil sisestada http://kingitus.ee/reserveerimine ja täita vajalikud lahtrid. Kui kõik andmed on korrektselt täidetud, saate kätte täpse asukoha kaardi ja teenusepakkuja andmed. Broneeringu aeg kooskõlastatakse teenusepakkujaga e-posti või telefoni teel.

 

Kas elamust on võimalik broneerida enne selle ostmist?
Ei, kõigepealt tuleb osta kinkekaart ja alles siis saab broneeringu teha.
Kas saan ostust taganeda?

Ostust saab taganeda 14 päeva jooksul võttes ühendust meie klienditeenindusega: info@kingitus.ee